Structuur Dienst Dommelvallei


De gemeenschappelijke regeling Dienst Dommelvallei werkt sinds 1 januari 2014 voor de gemeenten Geldrop-Mierlo, Nuenen en Son en Breugel.

In Dienst Dommelvallei zijn de bedrijfsvoeringstaken financiën, belastingen, personeel & organisatie, informatievoorziening en planning en control voor de 3 gemeenten ondergebracht. Daarnaast hebben de gemeenten Son en Breugel en Nuenen de taken voor werk en inkomen en dienstverlening in Dienst Dommelvallei ondergebracht.

Algemeen bestuur
Het algemeen bestuur bestaat uit:
Hans Gaillard (voorzitter)
Maarten Houben
Marc Jeucken
John Frenken
Joep Pernot
Hettie Tindemans - van Tent
Hans van de Laar
Jan Boersma
Victor Fijneman (secretaris)

 

Dagelijks bestuur
Het dagelijks bestuur bestaat uit:
Hans Gaillard (voorzitter)
Maarten Houben
Rien Schalkx
Nick Scheltens
Jan van Vlerken
Victor Fijneman (secretaris)

 

Managementteam Dienst Dommelvallei

Directie & afdelingen
De directie van Dienst Dommelvallei bestaat uit (op de foto van links naar rechts):
Victor Fijneman, directeur
Marcella de Leeuw-Kessels, afdelingshoofd Financiën
Henk Meulendijks, concerncontroller
Tamara Paulussen, afdelingshoofd Personeel, Organisatie en Informatievoorziening
Arndt van Ruremonde, afdelingshoofd Dienstverlening