Structuur Dienst Dommelvallei


De gemeenschappelijke regeling Dienst Dommelvallei werkt sinds 1 januari 2014 voor de gemeenten Geldrop-Mierlo, Nuenen en Son en Breugel. In Dienst Dommelvallei zijn de bedrijfsvoeringstaken financiën, belastingen, personeel & organisatie, informatievoorziening en planning en control voor de 3 gemeenten ondergebracht. Daarnaast hebben de gemeenten Son en Breugel en Nuenen de taken met betrekking tot werk en inkomen en dienstverlening in Dienst Dommelvallei ondergebracht.

Algemeen bestuur
Het algemeen bestuur bestond in 2019 uit: 
J.F.M. Gaillard (voorzitter)
M.J. Houben
G.M.J. Jeucken
J.G.M.W. Pernot
B.H.M. Link (1-1-2019 t/m 21-3-2019)
D.H. Schmalschläger (8-4-2019 t/m 2-9-2019)
J.C.J. van Bree (28-11-2019 t/m 31-12-2019)
H.G. Tindemans - van Tent 
J.A.T.M. van de Laar 
J. Boersma
J.P. Frenken 
V.C. Fijneman (secretaris)

Dagelijks bestuur
Het dagelijks bestuur bestond in 2019 uit:
J.F.M. Gaillard (voorzitter)
M.J. Houben
B.H.M. Link (1-1-2019 t/m 21-3-2019) 
G.M.J. Jeucken (22-3-2019 t/m 7-4-2019 en 3-9-2019 t/m 27-11-2019)
D.H. Schmalschläger (8-4-2019 t/m 2-9-2019)
J.C.J. van Bree (28-11-2019 t/m 31-12-2019)
M.A.J.M. Schalkx
N.J.H. Scheltens
J.H.M. van Vlerken
V.C. Fijneman (secretaris)

Directie & afdelingen 
De directie van Dienst Dommelvallei bestaat uit: 
V.C. Fijneman, directeur
M.P.H. de Leeuw-Kessels, afdelingshoofd Financiën
H.M.M. Meulendijks, controller
T.C.M. Paulussen, afdelingshoofd Personeel, Organisatie en Informatievoorziening
A.A.H.M. van Ruremonde, afdelingshoofd Dienstverlening (1-1-2019 t/m 1-10-2019)