Structuur Dienst Dommelvallei


De gemeenschappelijke regeling Dienst Dommelvallei werkt sinds 1 januari 2014 voor de gemeenten Geldrop-Mierlo, Nuenen en Son en Breugel. In Dienst Dommelvallei zijn de bedrijfsvoeringstaken financiën, belastingen, personeel & organisatie, informatievoorziening en planning en control voor de 3 gemeenten ondergebracht. Daarnaast hebben de gemeenten Son en Breugel en Nuenen de taken met betrekking tot werk en inkomen en dienstverlening in Dienst Dommelvallei ondergebracht.

Algemeen bestuur
Het algemeen bestuur bestond in 2018 uit:
Hans Gaillard (voorzitter)
Maarten Houben
Marc Jeucken
Ton van den Nieuwenhuijzen
Joep Pernot
Berry Link 
Henk Pero (1-1-2018 t/m 7-6-2018)
Hettie Tindemans - van Tent (7-6-2018 t/m 31-12-2018)
Miranda Verdouw (1-1-2018 t/m 5-6-2018) 
Hans van de Laar (5-6-2018 t/m 31-12-2018)
Kees Vortman (1-1-2018 t/m 28-6-2018)
Jan Boersma (28-6-2018 t/m 31-12-2018)
Victor Fijneman (secretaris)

Dagelijks bestuur
Het dagelijks bestuur bestond in 2018 uit:
Hans Gaillard (voorzitter)
Maarten Houben
Berry Link
Rien Schalkx
Nick Scheltens
Jan van Vlerken
Victor Fijneman (secretaris)

Directie & afdelingen 
De directie van Dienst Dommelvallei bestaat uit (op de foto van links naar rechts): 
Victor Fijneman, directeur
Marcella de Leeuw-Kessels, afdelingshoofd Financiën
Henk Meulendijks, controller
Tamara Paulussen, afdelingshoofd Personeel, Organisatie en Informatievoorziening
Arndt van Ruremonde, afdelingshoofd Dienstverlening