Structuur Dienst Dommelvallei

De gemeenschappelijke regeling Dienst Dommelvallei werkt sinds 1 januari 2014 voor de gemeenten Geldrop-Mierlo, Nuenen en Son en Breugel. In Dienst Dommelvallei zijn de bedrijfsvoeringstaken financiën, belastingen, personeel & organisatie, informatievoorziening en planning en control voor de 3 gemeenten ondergebracht. Daarnaast hebben de gemeenten Son en Breugel en Nuenen de taken met betrekking tot werk en inkomen en dienstverlening bij Dienst Dommelvallei ondergebracht.

Algemeen bestuur
Het algemeen bestuur bestond in 2021 uit: 
Hans Gaillard (voorzitter)
Maarten Houben
Jos van Bree
Jan Boersma
Paul van Liempd 
Caroline van Brakel 
Joep Pernot
Marc Jeucken
Hans van de Laar 
Victor Fijneman (secretaris)

Dagelijks bestuur
Het dagelijks bestuur bestond in 2021 uit:
Hans Gaillard (voorzitter)
Maarten Houben
Jos van Bree 
Rien Schalkx (01-01-2021 t/m 31-07-2021)
Harry Meeuwsen (01-08-2021 t/m 31-12-2021)
Marike Arents
Nick Scheltens
Victor Fijneman (secretaris)

Directie & afdelingen 
De directie van Dienst Dommelvallei bestaat uit: 
Victor Fijneman, directeur
Henk Meulendijks, controller
Marcella de Leeuw-Kessels, afdelingshoofd Financiën
Martijn Thomas, afdelingshoofd Personeel, Organisatie en Informatievoorziening 
Mireille Wouters, afdelingshoofd Dienstverlening