Structuur Dienst Dommelvallei

De gemeenschappelijke regeling Dienst Dommelvallei werkt sinds 1 januari 2014 voor de gemeenten Geldrop-Mierlo, Nuenen en Son en Breugel.

In Dienst Dommelvallei zijn de bedrijfsvoeringstaken financiën, belastingen, personeel & organisatie, informatievoorziening en planning en control voor de 3 gemeenten ondergebracht. Daarnaast hebben de gemeenten Son en Breugel en Nuenen de taken voor werk en inkomen en dienstverlening in Dienst Dommelvallei ondergebracht.

Algemeen bestuur
Het algemeen bestuur bestaat uit:
Hans Gaillard (voorzitter)
Maarten Houben
Jos van Bree
Jan Boersma
Paul van Liempd
Caroline van Brakel
Joep Pernot
Marc Jeucken
Hans van de Laar
Victor Fijneman (secretaris)

Dagelijks bestuur
Het dagelijks bestuur bestaat uit:
Hans Gaillard (voorzitter)
Maarten Houben
Jos van Bree
Rien Schalkx
Marike Arents
Nick Scheltens
Victor Fijneman (secretaris)

Directie & afdelingen
De directie van Dienst Dommelvallei bestaat uit:
Victor Fijneman, directeur
Henk Meulendijks, concerncontroller
Marcella de Leeuw-Kessels, afdelingshoofd Financiën
Martijn Thomas, afdelingshoofd Personeel, Organisatie en Informatievoorziening
Mireille Wouters, afdelingshoofd Dienstverlening