Structuur Dienst Dommelvallei

De gemeenschappelijke regeling Dienst Dommelvallei werkt sinds 1 januari 2014 voor de gemeenten Geldrop-Mierlo, Nuenen en Son en Breugel.

In Dienst Dommelvallei zijn de bedrijfsvoeringstaken financiën, belastingen, personeel & organisatie, informatievoorziening en planning en control voor de 3 gemeenten ondergebracht. Daarnaast hebben de gemeenten Son en Breugel en Nuenen de taken voor werk en inkomen en dienstverlening in Dienst Dommelvallei ondergebracht.

Algemeen bestuur
Het algemeen bestuur bestaat uit:
J.F.M. Gaillard (voorzitter)
M.J. Houben
J.C.J. van Bree
G.M.J. Jeucken
J.P. Frenken
J.G.M.W. Pernot
C.E.P. van Brakel
J.A.T.M. van de Laar
J. Boersma
V.C. Fijneman (secretaris)

Dagelijks bestuur
Het dagelijks bestuur bestaat uit:
J.F.M. Gaillard (voorzitter)
M.J. Houben
J.C.J. van Bree
M.A.J.M. Schalkx
N.J.H. Scheltens
J.H.M. van Vlerken
V.C. Fijneman (secretaris)

Directie & afdelingen
De directie van Dienst Dommelvallei bestaat uit:
V.C. Fijneman, directeur
M.P.H. de Leeuw-Kessels, afdelingshoofd Financiën
H.M.M. Meulendijks, concerncontroller
T.C.M. Paulussen, afdelingshoofd Personeel, Organisatie en Informatievoorziening
W.M. Wouters, afdelingshoofd Dienstverlening