Structuur Dienst Dommelvallei

De gemeenschappelijke regeling Dienst Dommelvallei werkt sinds 1 januari 2014 voor de gemeenten Geldrop-Mierlo, Nuenen en Son en Breugel.

In Dienst Dommelvallei zijn de bedrijfsvoeringstaken financiën, belastingen, personeel & organisatie, informatievoorziening en planning en control voor de 3 gemeenten ondergebracht. Daarnaast hebben de gemeenten Son en Breugel en Nuenen de taken voor werk en inkomen en dienstverlening in Dienst Dommelvallei ondergebracht.

Algemeen bestuur
Het algemeen bestuur bestaat uit:
Hans Gaillard (voorzitter)
Maarten Houben
Jos van Bree
Jan Boersma
Jelle de Jong
Bertje van Stiphout 
Niels Wouters
Hans van de Laar
Frans Stravers
Jacqueline Nijland (secretaris)


Dagelijks bestuur
Het dagelijks bestuur bestaat uit:
Hans Gaillard (voorzitter)
Maarten Houben
Jos van Bree
Jeroen Wesselink
Marike Arents
Nick Scheltens
Jacqueline Nijland (secretaris)

Directie & afdelingen
De directie van Dienst Dommelvallei bestaat uit:
Jacqueline Nijland, directeur
Henk Meulendijks, concerncontroller
Marcella de Leeuw-Kessels, afdelingshoofd Financiën
Martijn Thomas, afdelingshoofd Personeel, Organisatie en Informatievoorziening
Mireille Wouters, afdelingshoofd Dienstverlening