Beste lezer,
Dienst Dommelvallei voert de bedrijfsvoeringstaken financiën, kwaliteit & control, personeel & organisatie en informatievoorziening uit voor de gemeenten Geldrop-Mierlo, Nuenen en Son en Breugel. Daarnaast voeren we voor de gemeenten Nuenen en Son en Breugel de taken op het gebied van klantcontactcentrum en werk & inkomen uit.
De beleidsvoornemens van de dienst zijn vastgesteld in de begroting 2025-2028 en de 1e en 2e begrotingswijziging 2025.
2e Bestuursrapportage
De directeur rapporteert 3 maal per jaar aan het bestuur. Het bestuur stuurt deze rapportages ter kennisname aan de raden en colleges van de deelnemende gemeenten. Dit is de 2e rapportage over de eerste 8 maanden van 2025. Het is een rapportage op hoofdlijnen en afwijkingen.
Ontwikkelingen
De grootste ontwikkelingen betreffen de organisatieontwikkeling, het informatieplan en informatiebeveiliging.
Het nieuwe managementteam is sinds augustus volledig ingevuld. Het MT, de businesspartners en de collega's zijn volop bezig om het bedrijfsplan in uitvoering te brengen.
Nanne Kramer
Directeur Dienst Dommelvallei