De afgelopen periode stond opnieuw in het teken van het veilig continueren van de dienstverlening en het ondersteunen van inwoners gericht op het terugdringen van negatieve inkomenseffecten door corona. 

De seniors en adviseurs van de afdeling dienstverlening zijn intensief bezig met het benoemen van de strategische kaders van de afdeling Dienstverlening voor de komende jaren. Op basis van het Golden Circle model brachten we het strategisch management proces in kaart. Diverse aspecten zijn belicht, waaronder de missie/visie, de kernwaarden en de strategische doelen. Het concept document leggen we in de komende maanden voor aan medewerkers, bestuur en MT. Nadat de opgehaalde input is verwerkt  start het besluitvormingsproces en stellen we het definitieve document vast. Daarop volgend gaan we aan de slag met  de tactische vertaling; het dienstverleningsconcept (KCC) en het doorontwikkelplan W&I. Daarbij stellen wij een KPI-dashboard op om de strategische doelen te monitoren en te realiseren. Met een nul-meting wordt de start gegeven om managementinformatie te genereren waarmee we kunnen sturen op het verbeteren van de kwaliteit en de klanttevredenheid.